Belépés
Keresés
Buliajánló



Megosztom a Facebookon Megosztom az Iwiwen Megosztom a Tumblren Megosztom a Google Readeren Megosztom a Google Buzzon

Harmadik - és remélhetõleg már utolsó - demó anyagát készítette el 2004-ben a Trinity. Azért remélem, hogy az utolsót, mert már igazán megjárna nekik az a nagylemez!
Az elsõ felvételeik óta folyamatos fejlõdésen keresztüljutó csapat most sem hazudtolta meg magát. Kifinomult, tiszta dallamaik, a progresszív zene változatosságát kiegyensúlyozott arányban használni tudásuk és a mind rutinosabb dalszerkesztés, egyre profibb hangszeres tudás mind-mind elõre mutatnak.
A legutóbbi demó óta Róna Zsófi fuvolista helyére Farkas Rita került - csak annyit mondhatok, hogy remek választás volt, úgy vélem, nem akarom persze Zsófit megsérteni - Rita sokkal profibb módon áll hozzá ehhez a muzsikához, dallamaiból, (amikbõl akad szép számmal) játékának finomságából zenébe illesztett voltából legalábbis egyértelmûen ez a pozitív hatás jön át.
A zene stílusa is egyre egyénibb, kiforrottabb, egyre távolabb kerül az eleinte egyértelmû hatásoktól (akikre persze továbbra is büszkék vagyunk), ami talán leginkább megmaradt, az a korai Genesis hangulata. Emellé azonban a jellegzetes Hammond hangzással és Segesdy Marci egyéni stílusának erõsödésével egy önálló Trinity íz került elõtérbe. Ebbe az ízbe jócskán beletartozik Tõgyi Balázs gitárjátéka is, aki például a Jelenések könyve címû dalban egészen hard rockos stílusban nyomul, s a szám elsõ harmadát a fuvola kivételével szerintem a Rainbow is szívesen bevállalná. A számban persze nem csak ennyi van, hisz a változatosságához hozzátartoznak azok a vibráló ritmusok, amiket Kun Krisztián lelkes és kitûnõ elõadásában hallhatunk. Marci énekének tiszta íze, jól érthetõ és kiváló szövegei, valamint a Hammond-dal váltott mûszakban dolgozó zongora mára egyértelmû Trinity sajátsággá érett, amúgy a dalok légiességéért felelõsek. A második dal líraiságában nyilatkozik meg leginkább a már említett Genesis hagyaték, nagyon finom zongorával, lágyan csillogó gitárral, selymes fuvolával, Marci érzelmes hangú énekével, épp a megfelelõ módon visszafogott ritmusszekcióval.
Ami számomra a legkedvesebb meglepetés a három dal közül, az a harmadik instrumentális szám, a Negyed négyes gyors. A progrock kezdés után megint belépnek a hard rockos témák, amik azután szép finoman átvezetve belemerülnek egy blues-alapú örömzenébe, hogy a végére megint kiérjenek a kezdeti progresszivitásba. Nekem a Trinity eddigi összes dala közül ez tetszik legjobban! Annyira átjön rajta, hogy szabadon engedték az ujjaikat, hogy a lelkük is teljesen szabaddá lett tõle!
Most már csak azt kívánom, hogy szedje össze magát a Periferic Records és minél elõbb nyomja ki végre a Trinity nagylemezét, mert már többszörösen is megértek rá a fiatalok s többszörösen is megdolgoztak érte!

http://www.kethold.hu

Gyebnár Mónika

 
Hírek
Twister

Friss dal, klippel...

Bővebben...
 
Apey & The Pea

Betiltani nem tudták a kecskeméti koncertet, de nem lesz póló és lemez árusítás

Bővebben...
 
Cadaveres

Ma 3 órakor került bemutatásra a Cadaveres legfrisebb klipje a metal.hu webzinen.

Bővebben...
 
Echonald

KLIPPREMIER! VÁLTOZUNK - új dal a zenekartól

Bővebben...
 
Pennhurst

Diliházból az Arénába!

Bővebben...
 
Facebook
Archívum
Metal TOP100
Oldalunk tagja a

listának!
Klikkelj az ikonra, hogy lásd a lista állását!