 
  
 
  
 
  
 
  
 3    éve nem fogtam a kezemben új Black-Out lemezt. És bevallom, már szinte nem is    reméltem, hogy egyszer majd megint... Azért a sok rossz hír mellett (lejárt    lemezszerződés, zenei útkeresés, Attila csuklóproblémái és az ebből eredő basszusgitáros-kérdések,    stb.) hálistennek ott voltak a biztató dolgok is. Hiszen a fiúk rendszeresen    léptek fel ez alatt az idő alatt, és ezeken a koncerteken azért érezni lehetett,    hogy megvan a régi tűz, sőt: akiben "új tüzet" éreztem lobogni, az    Kowa volt. Rettenetesen boldog vagyok, hogy újra magára talált, mert nagyon    aggódtam érte, így ismeretlenül is, a színpad előtt állva.
3    éve nem fogtam a kezemben új Black-Out lemezt. És bevallom, már szinte nem is    reméltem, hogy egyszer majd megint... Azért a sok rossz hír mellett (lejárt    lemezszerződés, zenei útkeresés, Attila csuklóproblémái és az ebből eredő basszusgitáros-kérdések,    stb.) hálistennek ott voltak a biztató dolgok is. Hiszen a fiúk rendszeresen    léptek fel ez alatt az idő alatt, és ezeken a koncerteken azért érezni lehetett,    hogy megvan a régi tűz, sőt: akiben "új tüzet" éreztem lobogni, az    Kowa volt. Rettenetesen boldog vagyok, hogy újra magára talált, mert nagyon    aggódtam érte, így ismeretlenül is, a színpad előtt állva.
Na de elég a visszatekintésből, hiszen itt az új lemez és nagyon-nagyon jó!!!!
Az a faramuci helyzet állt elő, hogy először élőben hallottam a dalokat a lemezbemutató koncerten, és csak utána magát a lemezt. De mivel már élőben is nagyon meggyőzőek voltak a nóták, biztos voltam benne, hogy a lemez sem lesz csalódás. És ez a megérzés be is jött. Úgy gondolom, ez egy tipikus Black-Out lemez lett, amelyen a fiúk megőrizték alapvető önmagukat, fő jellemzőiket, de persze nem úgy, hogy másolták volna régebbi dalaikat - ráadásul egy csomó új dolgot is felfedezhettem a nótákban.
Már rögtön az indító "Maya" című dalban ott vannak    azok az érdekes, "csavaros-zavaros" ritmusok.... hűha!!! Zoli megint    nagyot alkotott!!! Aztán a címadó dal "In medias res" indítása is    furcsa volt... ez amúgy egy slágergyanús nóta, de nem a leg-slágergyanúsabb:    szerintem erre a szerepre a "Van ilyen" lehetne a legalkalmasabb.    De vissza a "Szabadlábon"-hoz melyben még egy újabb elem, a rappelő    szövegmondás is előkerül, mely aztán a 3 nótára teljesedik ki igazán, ahol az    egész verze rap - és Kowának ez is jól áll és hihető! Később pedig a 7. nótában    (Rekedtre beszéli magát) párhuzamosan megy az ének és a rap, nagyon tuti!
 Több dalban hallani scratch-et, mely Pozsonyi "Pozsi" Attila keze    munkája - izgalmas, szokatlan ettől a bandától, de mégis jó ötlet. Aztán itt    van Temesi Berci, aki amolyan "örökös vendég-kisegítő" pozícióban    van a csapatban, de mégis több ennél, hiszen nagyon meghatározó szerepe van    a dalokban: helyenként ő kezdi, vagy ő fejezi be a nótát, és még az énekes részek    alatt is nagyon ott van! (Aranyos a borító könyvecske hátsó oldalán a kép, ahol    a 3 tagot láthatjuk, de Berci bekukucskál Szabi válla mögül a képbe....) (És    ha már a borítónál tartunk, hadd jegyezzem meg, hogy nagyon jól sikerült az    is, és a fotókon látszik, hogy egy stylist, egy ruhaszponzor hogy lehet jól    eltalált, akiktől nem változik meg az adott előadó egyénisége...)
 A lemez csúcspontja számomra a közepe, tehát a 4., 5., és 6. nóta: ezek a legblackoutosabbak.    
 Nagy meglepetés azonban a legutolsó dal, az "A körúton". Azt már megszokhattuk    a csapattól, hogy lassabb, nyugodtabb dallal zárják a lemezeket (A Kép, Ma...,    Ha vége), ez a dal azonban kicsit újabb ízt hordoz magában, kicsit talán hagyományosabb    rock-balladaszerű (pl. refrén eleji kiállás, 2. refrén utáni gitárszóló), de    nagyon szép...
Szóval hajrá srácok, és hajrá 4TUNE Records, legyen már végre egy nemzetközi sztárcsapatunk!!!!
Ui.: Köszönet a lemezért Szabinak, Lacinak, és az "érdekemben való közbenjárásért" Taminak!!!
 BTimi
 





